piątek, 25 lutego 2011

Początek.

Cześć! Postanowiłam oprócz mojego bloga z opowiadaniami prowadzić też takiego o moim życiu. Będę wam tu opowiadać o mnie, o tym co się zdarzyło,będę radzić się was i wy oczywiście będziecie mogli radzić się mnie. Kontakt ze mną możecie uzyskać poprzez formspringa KLIK oraz poprzez moblo KLIK. To taki mały wstęp.
Dzisiejszy dzień minął mi bardzo szybko, rano obudził mnie płacz dwumiesięcznego dziecka z którym uwielbiam gaworzyć. I już wiem, że moi przyjaciele wiedzą o mnie wszystko. Nic im nie powiem, a oni i tak już to wiedzą i za to ich kocham, bo w końcu przyjaźń właśnie na tym się opiera. Cieszę się, że mam przy sobie takie osoby. Chciałabym się także pochwalić że się zauroczyłam nie mam pojęcia czy ze wzajemnością czy bez, ale najważniejsze jest uczucie które rośnie we mnie z sekundy na sekundę, minuty na minutę. Czuję, że to coś wielkiego. Tyle czasu nie mogłam się prawdziwie zakochać, modliłam się i błagałam i chyba nadszedł ten moment którego tak wytrwale wyczekiwałam, więc trzymajcie kciuki kochani. Myślę, że każdy zasługuje na miłość nawet największy ham, ale o tym już koniec. Wczoraj dowiedziałam się, że moja sunia jest chora, prawdopodobnie ma raka, lecz to nie jest jeszcze potwierdzone i skrycie modle się aby to nie był on. Strasznie wyglądają krwawe plamy które roznosi po całym mieszkaniu i od razu zaznaczam że to nie cieczka ponieważ moja sunia była wysterelizowana i nie może mieć małych więc i cieczki nie ma. Właśnie sobie słodko śpi wtulona w koc. A do mnie właśnie napisał przyjaciel więc lece z nim pisać. Cześć!





1 komentarz:

  1. Ja się zauroczyłam w koledze ale chyba już mi przeszło , bo jest taki chłopak , tylko że ma 20 lat a ja 15 ... co myślisz?

    OdpowiedzUsuń